Pecamo vitamin D - za zdravlje i imunitet

Jedan od načina da tijelo pripremimo za zimu je pravilna prehrana i izbor namirnica koje obiluju vitaminom D, neophodnim za snažan imunitet.

Na više načina možemo ojačati svoje tijelo da bismo ga što uspješnije pripremili za hladnije dane s kojima počinjemo osjećati nedostatak sunčeve svjetlosti i time vitamina D, koji je opet ključan za izgradnju imuniteta.
Baš je zato važno znati prepoznati suptilne signale koje nam tijelo šalje, jer sam organizam najbolje zna što mu nedostaje. Zato se nećemo odupirati ako sama ruka posegne za konzervom sardine kako bi je otvorila i stavila na tanjur.
Naime, upravo ta mala plava riba krije u sebi riznicu vitamina D, bitnog za brojne tjelesne funkcije. Jer osim što daje snagu mišićima i štiti od dijabetesa, smanjuje upalne procese i potiče imunitet, toliko bitan u danima kada ne dobivamo dovoljno sunčeve svjetlosti.
Ljudsko tijelo treba vitamin D kojega dobiva izravno od sunčeve svjetlosti, a što je opet povezano s apsorpcijom kalcija i time izravno utječe na kvalitetu naših kostiju i zuba.

Vitamin Mediterana

Odgovor na pitanje kako unijeti dovoljno vitamina D nam je doslovno ponuđeno na tanjuru, budući da prehrana ima iznimno bitnu ulogu u izgradnji imuniteta, a prvi izbor su nam u ovom slučaju sardine, losos i skuša. S obzirom na ta saznanja, mogli bismo vitamin D slobodno nazvati i vitaminom Mediterana, jer pravo bogatstvo vitamina dolazi upravo iz mora i treba ga samo znati iskoristiti. Uvjerili smo se već da boje na tanjuru mogu podići raspoloženje u sivim danima, a upravo je šarena salata sa Eva sardinama, https://www.coolinarika.com/recept/sarena-salata-sa-sardinama/ , ono što nam je sada potrebno.

Optimalan unos vitamina D u organizam može spriječiti razvoj kroničnih bolesti te:

• otporan je na visoke temperature
• utječe na sprječavanje ili odlaganje pojave osteopenije i osteoporoze, odnosno rahitisa kod djece
• topiv je u mastima i stoga teže dostupan u krv
• može spriječiti upalne procese stanica


Kako biste izbjegli prehlade, a znamo da su one učestalije u jesenskim i zimskim danima, preporuka je nadoknaditi D vitamin unosom namirnica koje ga sadrže u količinama potrebnima tijelu.
Budući da je vrlo dobar izvor vitamina D kojima možemo „pokriti“ dio dnevnih potreba u plavoj ribi, uključujući i konzerviranu, preostaje još samo uživati u prehrani bogatoj mineralima i vitaminima, poput tarta s rajčicama, https://www.coolinarika.com/recept/tart-sa-sardinama-i-rajcicama/.
Za sve vas koji želite znati više ili otkriti još velikih tajni koje krije skromna mala sardina, doznajte https://www.coolinarika.com/magazin/clanak/jeste-li-znali-za-ove-prednosti-konzervirane-ribe//.

Ocijenite članak

Ocjena 0.00 (broj glasova: 0)

Podijelite članak
Ispiši
Komentara (0)
Imate komentar?

Komentirati mogu samo registrirani članovi. ili registrirajte.

Komentari (0)

Vezani članci