Studeni 20, 2020 08:55

Bolovi u abdomenu papa loš, upala

Pozdrav,
Imam 25 godina i uzimam belara kontracepciju radi stvaranja vodenih cisti koje puknu i izazivaju jalu bol. Ciklus mi inače traje 31-35 dana bez tableta. U rujnu mi je dosao nalaz pape. Loš, sumnja na hpv i cin1. Hpv negativno. Popila sam azitromicin i potrošila dvije kutije geonistin za 12 dana. 5 dana nakon popijenih antibiotika bol u abdomenu se vratila. Tijekom korištenja vaginaleta sam primjetila neobične crne "tvorevine" jedva okom vidljive. Nakon poziva liječniku rečeno mi je da za 5 tj dođem ponovno na papa test. Za opisane tvorevine nema objašnjenja. Konzultacije obavljene telefonski. Imam slike tih tvorevina. Podsjećaju na nametnike. Molim Vas pomoć i savjet.
Unaprijed se zahvaljujem.

Prim.dr.sc. Vesna Stepanić spec. ginekologije, subspec. gin. onkologije
Poštovana, zahvaljujem na pitanju. Nije sasvim jasno u vezi čega je Vaše pitanje, čini mi se da ste u vezi PAPA-nalaza dobili jasne upute i da je taj dio rješen. PAPA-nalaz ništa ne govori o bolovima u abdomenu, pa ako je klinički ginekološki status u Vas uredan, zbog ovog bi se problema trebali javiti nadležnom lijnečinku opće/obiteljske medicine. Napomenula bih i kako u Ginekološkoj kolumni ima nekoliko tekstova u bolovima u abdomenu, pa bih predložila da ih svakako pročitate. U vezi promjena na vanjskom spolovilu se doista bez pregleda ništa ne može reći. Ako nemate bolove u tom odručju i ako se promjene ne šire, pričekajte dogovoreni termin pregleda, a ako ima nekih akutnih smetnji s tim u vezi, javite se ginekologu ranije. Nadam se da sam Vam pomogla s odgovorom. Čuvajte se i lijepi pozdrav.
Podijelite članak
Ispiši
Komentara (0)
Imate komentar?

Komentirati mogu samo registrirani članovi. ili registrirajte.

Komentari (0)