Veljača 23, 2021 13:56

Vožnja

Postovani, imam 22 godina i otkad znam za sebe imam problem prilikom voznje, kao mali povraćao sam za vreme vožnje u bilo koje prevozno sredstvo, međutim sada samo kada se vozim automobilom tj. kada me neko vozi... osećam mučninu, malaksalost, trnjenje ekstremiteta i onda povraćanje...nekad mi se sloši čim sednem u auto ,a nekada posle duže vožnje, tablete mi isto slabo pomažu, o čemu se radi i kako da rešim ovaj problem? Mnogo mi smeta. Hvala

Irena Matić-Trputec dr.med.
Vaš problem mogao biti biti psihološke prirode. Porazgovarajte sa svojim liječnikom koji će Vam možda preporučiti razgovor sa psihoterapeutom. Obzirom da Vam tablete protiv mučnine slabo pomažu, moguće je da su Vaše tegobe uvjetovane nekim oblikom panične reakcije koja kod Vas može u određenim situacijama, a u ovom slučaju situacijama vezanim uz vožnju, gubitak kontrole, strah od nepoznatog i drugo, izazvati tjelesne reakcije poput mučnine, povraćanja, poremećaj osjeta i drugo. Ponekad i simptomatska terapija po preporuci liječnika može pomoći, a psihoterapeutskim pristupom možete promijeniti percepciju problema. Svako dobro!
Podijelite članak
Ispiši
Komentara (0)
Imate komentar?

Komentirati mogu samo registrirani članovi. ili registrirajte.

Komentari (0)