Srpanj 12, 2019 12:05

Ginekološki problem

U petom mjesecu sam imala problema s mjesečnicom, dobila sam 6.5. i menstruacija je bila slaba. Trajala je nekih pet dana. Poslije toga sam dobila 27.5. i menstruacija je trajala 12 dana. Poslije menstruacije otišla sam ginekologu i propisao mi je da pijem Duphaston od 25.6. do 4.7. Dvije tablete, jedna ujutro jedna uvečer. Jučer sam dobila mestruaciju. 8.7. poslije terapije, ali danas drugi dan imam jako obilno krvarenje koje ne jenjava iako se bliži noć. Inače kada bih imala jaču menstraciju kroz dan bi se smanjila. Ali sada nikako ne staje. Svaki pokret je katastrofa. Da li je to normalno da toliko imam jaku mjesečnicu poslije Duphastona. I zašto. I da li je to opasno, da li imam razloga za brigu ili da se javim ginekologu sutra? Hvala.

Prim.dr.sc. Vesna Stepanić dr.med.

Poštovana,

odgovor bi svakako bio precizniji kada bi se znali neki Vaši anamnestički podaci, od koristi bi bila već i samo informacija koliko godina imate. Kako bilo, nikako nije normalno imati vaginalno krvarenje više puta mjesečno, a ako još k tomu imate bolove ili opću slabost ili neke druge tegobe, nemate što razmišljati nego se trebate uputiti ginekologu, ili nadležnom ili u nadležnu dežurnu ginekološku službu. Ne razgovarati telefonom s ginekologom ili med. sestrom, nego otići tamo.

SVako dobro,

prim.dr.sc. V. Stepanić

 

Podijelite članak
Ispiši
Komentara (0)
Imate komentar?

Komentirati mogu samo registrirani članovi. ili registrirajte.

Komentari (0)