Je li antibiotik razlog kašnjenju menstruacije?

Moguća trudnoća

Poštovani, imala sam zadnju menstruaciju 23.3. Trajala je do 27.3. Na 4. dan menstrualnog ciklusa, imala sam nezaštićeni spolni odnos u kojem je moj partner ejakulirao u mene. (Ciklusi mi se kreću od 25 do 28 dana) U roku od 16 sati sam popila Escapelle tabletu. Menstruaciju sam trebala dobiti 19.4., no meni još uvijek nije došla (kasni mi 4 dana). Osjećam simptome PMS-a koje bih normalno imala, no menstruacija ne dolazi. U međuvremenu sam pila antibiotik Klavobel bid zbog upale desni. Zanima me kolika je mogućnost za trudnoću te je li utjecao antibiotik na činjenicu da mi menstruacija kasni.

30.4.2021

Odgovara

prim.dr.sc. Vesna Stepanić dr. med., spec. ginekologije i opstetricije, subspec. ginekološke onkologije

Zahvaljujem Vam na pitanju. Iako ste po svemu sudeći hitnu kontracepciju uzeli na ispravan način, mogućnost trudnoće postoji, minimalna doduše, ali se ne može apsolutno isključiti. Ako se ne bi radilo o trudnoći (što je vrlo izgledno), vjerojatno je hitna kontracepcija dodatno poremetila hormonalni status, zbog čega je menstruacija izostala u očekivano vrijeme. Ako bi menstruacija izostala više od oko 2 tjedna, dogovorite pregled kod ginekologa. Nadam se da sam Vam pomogla s odgovorom. Čuvajte se i svako dobro.

Imate pitanje vezano uz vaše zdravlje? Konzultirajte se s našim stručnim timom.

Pitajte liječnika