Moram li, zbog nuspojava, mijenjati kontracepcijske pilule?

Poštovani, imam 25 godina i trenutno pijem kontracepcijske pilule Claxi radi nepravilnog ciklusa. Popila sam dosada 2 kutije pilula i trenutno sam na trećoj. Prije nekoliko dana su mi grudi počele biti užasno osjetljive, bolne i povećale su se, a bol je postala neugodna. Možete li mi reći da li je to nuspojava pilula i dali će proći. Ne bih htjela mijenjati pilule, jer mi ove osim tog problema odgovaraju, prije njih sam mijenjala pilule i nijedne mi nisu odgovarale. Hvala unaprijed i srdačan pozdrav.

27.8.2021

Odgovara

prim.dr.sc. Vesna Stepanić dr. med., spec. ginekologije i opstetricije, subspec. ginekološke onkologije

Zahvaljujem Vam na pitanju. Navedeno može biti nuspojava oralne hormonske kontracepcije, ali i ne mora. No budući da OHK uzimate dva mjeseca, najprije se treba isključiti povezanost tegoba koje opisujete s uzimanjem OHK, pa bi prijedlog bio da obavite pregled, odnosno konzultacije kod ginekologa i da samoinicijativno ne prekidate/mijenjate terapiju. Nadam se da sam Vam pomogla s odgovorom. Čuvajte se i svako dobro.

Imate pitanje vezano uz vaše zdravlje? Konzultirajte se s našim stručnim timom.

Pitajte liječnika