Pijem terapiju, je li smanjen učinak kontracepcije?

Poštovani, imam 25 godina i pijem kontracepcijske pilule radi poremećenog ciklusa, menstruacija mi je trajala po puna 2 tjedna. Pijem Claxi kontracepciju i popila sam prvu kutiju, nakon čega sam dobila menstruaciju točno 2 dana nakon popijene zadnje pilule. Tijekom uzimanja prve kutije pilula sam pila i terapiju za gastritis i alergiju; također imala sam alergijski napadaj i dobila sam injekciju solu medrola i synopena. Pilule sam uzimala svaki dan u isti sat, ali sam nekad imala probavnih tegoba radi gastritisa. Ova menstruacija je bila oskudna i kratko je trajala, samo 4 dana što mi je čudno jer mi je zadnjih mjeseci trajala po 2 tjedna i nisam očekivala da će tako brzo kontracepcija djelovati. Tijekom uzimanja prve kutije pilula sam 2 puta imala odnos, a s obzirom da mi je menstruacija bila tako oskudna dali postoji mogućnost trudnoce i dali je smanjen učinak kontracepcije zbog moje terapije? Hvala unaprijed na odgovoru i srdačan pozdrav.

21.7.2021

Odgovara

prim.dr.sc. Vesna Stepanić dr. med., spec. ginekologije i opstetricije, subspec. ginekološke onkologije

Zahvaljujem Vam na pitanju. Oralni hormonski kontraceptiv Vam je preporučen u svrhu regulacije menstruacijskog ciklusa, kako ste sami naveli, dakle tako je s Vama i komunicirano i čini se kako se već primjećuje učinak takvog djelovanja. Što se pak tiče kontraceptivnog učinka OHK, OHK je jedna od najučinkovitijih metoda kontracepcije, kada se uzima prema uputama. Ali, apsolutno učinkovite kontracepcije nema, ovo imajte na umu. Nadam se da sam Vam pomogla s odgovorom. Čuvajte se i svako dobro.

Imate pitanje vezano uz vaše zdravlje? Konzultirajte se s našim stručnim timom.

Pitajte liječnika