Pogrešno sam uzela pilule, osjetim napetost u grudima

Poštovani,
Zbog moje greške u uzimanju Duphastona prošli mjesec dobila sam krvarenje 19.dan ciklusa (nakon prekida uzimanja Duphastona). Danas, 19. novog ciklusa, osjetim napetost i povećanje grudi, da li se to već veze za novu menstruaciju, da li je rano (bez terapije, ciklusi inače oko 28.dana)?
Hvala lijepo

17.5.2021

Odgovara

prim.dr.sc. Vesna Stepanić dr. med., spec. ginekologije i opstetricije, subspec. ginekološke onkologije

Zahvaljujem Vam na pitanju. Iz Vašeg upita nije vidljivo zbog čega Vam je prepisan ovaj lijek, ni prema kojoj shemi. Naime, indikacije za primjenu ovoga lijeka vrlo su široke, shema uzimanja ovog lijeka također ima više, pa se bez barem nekih osnovnih podataka ne može razmatrati ni zaključivati o eventualnom problemu uslijed drugačijeg uzimanja lijeka negoli Vam je preporučeno. Čuvajte se i svako dobro.

Imate pitanje vezano uz vaše zdravlje? Konzultirajte se s našim stručnim timom.

Pitajte liječnika