Poremećaj menstrualnog ciklusa nakon cijepljenja?

Poštovani, unazad mj dana imam problem s mjesečnicom. Isprva mi je kasnila 12 dana, potom mi je došla 13.05 a sada nakon 11 dana ponovno. Prvo sam sve pripisala stresu međutim cijepljena sam Pfizer cjepivom 31.3 prva doza nakon čega je menstruacija kasnila. Drugu dozu primila sam 11.5 nakon čega sam sad dobila 2 menstruacije u 11 dana. Krvarenje je uobičajeno identično menstruaciji. Sve više mislim kako je riječ o nuspojavi cjepiva. Imam 26 g urednog ginekološkog zdravlja. Zanima me vaše mišljenje, hoće li se ciklusi ustabiliti? Trebam li brinuti? Naišla sam na slične probleme i kod ostalih mladih žena nakon primitka cjepiva. Npr.mojoj mami kasni također nakon što je primila prvu dozu.

27.5.2021

Odgovara

prim.dr.sc. Vesna Stepanić dr. med., spec. ginekologije i opstetricije, subspec. ginekološke onkologije

Zahvaljujem Vam na pitanju. Nije poznata povezanost između cjepiva protiv COVID-19 i menstrualnog ciklusa. Od koristi bi međutim bio podatak o trajanju Vaših MC-a inače. No, ako Vam se čini da se desio poremećaj MC, svakako bi bilo korisno obaviti pregled kod ginekologa. Više o MC i pormećajima MC možete pročitati u Ginekološkoj kolumni. Nadam se da sam Vam pomogla s odgovorom. Čuvajte se i svako dobro.

Imate pitanje vezano uz vaše zdravlje? Konzultirajte se s našim stručnim timom.

Pitajte liječnika