Smeđi iscjedak

Poštovani,pijem 6 mjeseci Logest tablete i sada mi je ostalo do kraja još 6 tableta no međutim dobila sam neki smeđi iscjedak i bol u trbuhu i nekakvu nemoć…
S tim da sam prošli mjesec htjela odgoditi menstruaciju i popila jednu tabletu više i imala pauzu od 7 dana i krenula opet normalno piti….malo me sada to brine jer sam imala cin 3 prije 2 godine i klasičnu konizaciju pa sam malo uplašena…hvala vam unaprijed na odgovoru….

16.4.2021

Odgovara

prim.dr.sc. Vesna Stepanić dr. med., spec. ginekologije i opstetricije, subspec. ginekološke onkologije

Zahvaljujem Vam na pitanju. Sukrvavi iscjedak je vrlo nespecifičan simptom. S obzirom samo na ovo što ste spomenuli, moguće je povezan s dodatnim uplivom u hormonski status (odgađanje menstruacije), s genitalnom upalom, s promjenama na vratu maternice itd. Jedino što je sigurno da će se pregledom ili definitivno zaključiti o čemu se radi ili će biti janso u kojm smjeru treba ići dijagnostika. Dakle, preporuka bi bila da dogovorite pregled kod ginekologa. Nadam se da sam Vam pomogla s odgovorom. Čuvajte se i svako dobro.

Imate pitanje vezano uz vaše zdravlje? Konzultirajte se s našim stručnim timom.

Pitajte liječnika