Nakon infuzije, boli me ruka, jel to normalno?

Pozdrav, prije 11 dana primila sam propofol 1%, 130 ml u venu ručnog zgloba. Prilikom prolaska lijeka jako me zapeklo. Nakon 2 sata pojavilo se crvenilo i bol na dodir, ali nije bila vruća koža. Drugi dan sam to pokazala kućnoj liječnici, rekla je da je to normalno, da stavljam hladni oblog i da će to proći. I je dan nakon crvenilo je nestalo, 3 dana nakon i ta bol, ali sada imam senzacije oko tog zgloba i duž ruke neobična bol i trnjenje blago u šaki a bol se proteže do lakta, nije jaka, ali me plaši, crveno nije, a nije niti otečeno. Ako mi dijete stavi glavu na ruku, osjetim kao pritisak i trnjenje baš odma. Također i u veni kod lakta (na uobičajenom mjestu) je bio pokušaj postavljanja kanile, ali je vena pukla, možda zato bol duž cijele ruke i u mišiću iznad? Tu je samo malo bilo modro i prošlo samo bez bola, do jučer kada mi tako cijela ruka počela nešto između i bolit i trnuti. Moja liječnica kada je vidjela ruku koja izgleda normalno je rekla da će to proći samo i da može boljeti još neko vrijeme. Koliko još je normalno da me lagano boli i trne (ne potpuno ali lagane trnce osjetim)?

28.7.2021

Odgovara

Irena Matić-Trputec dr.med.

Poštovana!

Nema egzaktnih podataka o tome koliko dugo može biti prisutn abol i različiti tipovi nelagode nakon primjene ovog anestetika. Vjerojatno je kod Vas došlo do istjecanja lijeka u okolno tkivo nakon puvcanja vene, pa je potrebno neko vrijeme z aoporavak tkiva. Ukoliko sdepojave simptomi koji bi Vas zabrinjavali, kao što su crvenilo, oteklina, vrućica, bol i slično, potražite pomoć u hitnoj kirurškoj ambulanti. Ukoliko je prisutno modrilo kože, možete primijeniti na taj dio kože gel koji sadržava heparin.

Svako dobro!

Imate pitanje vezano uz vaše zdravlje? Konzultirajte se s našim stručnim timom.

Pitajte liječnika