Anksioznost ili neurološki problemi?

 

Imam 32 godine. Prije dva mjeseca mome muzu je dijagnosticiran karcinom jednjaka, i to je moj zivot okrenulo naopacke. Pocela sam da se bojim bolesti i strahujem za zdravlje najblizih. 15ak dana nakon njegove dijagnoze javila mi se glavobolja i kao neko povremeno blijestenje u ocima. Pripisala sam to upali sinusa, jer sam ranije imala slicnih problema. Desetak dana nakon toga pocela sam osjecati knedlu u grlu, koja nije uvijek bila “knedla”, ponekad sam to osjecala kao neko grebanje u grlu, koje je mijenjalo mjesto. Uz to mi se javio strah od gutanja, jer sam imala osjecaj da mi hrana zastaje u grlu. Cijeli vrat bi se grcio. Uzasan osjecaj. Obrok mi je prestavljao takav napor i panika me hvatala svaki put kad bih trebala nesto pojesti. Nakon nekoliko dana to se smirilo. Ali ponovo sa javlja problem sa vidom. Osjecam jak pritisak i umor u ocima, cak i odmah nakon budjenja. Pokusala sam se maksimalno odmarati, ali i dalje je prisutno. Vid je ponekad i zamagljen, a nekada imam osjecaj da se tesko fokusiram. Uz to osjecam jaku slabost u cijelom tijelu, i zadnja dva dana kao neko trnjenje i oduzetost u nogama i rukama(posebno desnoj nozi i lijevoj ruci). Vrtoglavica se javi povremeno, ali vise je to neka dezorjentiranost i osjecaj propadanja. Sinoc sam imala napad panike, uz slabost, tesko disanje i stezanje u prsima. Izvinjavam se na dugom upitu, i znam da sam navela mnogo simptoma, ali nadam se da cete mi moci barem malo pomoci i olaksati trenutno stanje, jer imam osjecaj da sam na ivici ludila.

9.3.2022

Odgovara

Doc. dr. sc. Tihana Jendričko dr. med., psihijatrica, psihoterapeutkinja

Poštovana,

nužno je napraviti detaljnu tjelesnu obradu kako bi se isključilo postojanje tjelesne bolesti, no po opisu simptoma svakako je moguće da se radi o simptomima anksioznosti koji su potaknuti bolešću supruga – kako ste opisali, život Vam se doslovno okrenuo naopako.

Predlažem pregled psihijatrija nakon obrade.

Sretno!

Imate pitanje vezano uz vaše zdravlje? Konzultirajte se s našim stručnim timom.

Pitajte liječnika