Tupa bol u gornjem lijevom dijelu leda i rebrima

Poštovani problemi su mi počeli prije otprilike 3 mjeseca. Probudila me oštra bol ( trajala bi 2-3) minute baš oko ključne kosti, te bi se širila u lijevu ruku,lijevu stranu prsa oko dojke i u prste. Otišao sam kod doktorice koja me poslala na EKG srca i snimanje pluća i vađenje krvi. Rezultati su bili dobri gdje su mi rekli da nije od tog. Lagano se bol povukla i nestala. Nakon nekog vremena nešto sam radio gdje sam se malo više fizički umorio i bio sam se malo ukočio ali samo na jedan dan (lijeva strana leđa negdje oko sredine). Nakon tog vec jedno mjesec i duze me muci tupa bol u gornjem lijevom dijelu leda i lijeve strana oko rebara i dojke. Imam 22 godine, te se izlazem malo vecim naporima jer studiram i radim kao konobar. Znam da se nepravilno drzim i stalno koristim lijevu ruku jer u njoj nosim tacnu. Ta bol me zna i nekad toliko umorit da nisam za nista i nesanicu mi zna stvarat. Nekad se i uplasim pa mislim da je srce pa ono krene brze lupat. Ali nadam se da to nije. Masirajuci samog sebe nasao sam si i nakupine miogeloza na lijevoj strani leda a vjerovatno ih ima svugdje, zbog svakodnevnog posla i istih polozaja.Volim i spavat na lijevom bogu sa ispruzenom rukom na koju sam naslonjen. Zanima me što vi mislite o toj boli te bih vas molio za savjet kome i gdje se obratit i kako se te boli riješit.
Unaprijed se zahvaljujem!

26.6.2018

Odgovara

prim. Ivan Sunara dr. med., spec. fizikalne medicine i rehabilitacije

Poštovani,  zahvaljujem na Vašem pitanju, 

navedeni bol sigurno proizlazi iz vašeg prenaprezanja navedenog djela tjela (leđa i ruke). Ono što možete napraviti jest tjelesna vježba gdje ćete ojačati obje strane tjela simetrično, te možda jedan ciklus fizikalne terapije. Ukoliko bol ima karakter trnjenja, mravinjanja, pečenja u ruci, možete provati navečer malu dozu amitriptilina 10 mg koja pomaže u smanjenju navedenih simptoma kao i lupanja srca, te poboljšava san. 

Lijepi pozdrav. 

Imate pitanje vezano uz vaše zdravlje? Konzultirajte se s našim stručnim timom.

Pitajte liječnika