Je li moguće da terapija izaziva suicidalne misli?

Dobar dan! Imam veliki problem.2019 godine sam dobio nesanicu,gubitak stolice i gubitak apetita. To se desilo iznenada. Onda sam po preporuci otišao kod dr  koja me pregledala i rekla da imam poremećaj autonomnog živčanog sustava. Dr  mi je dala da pijem Deanxit,Triticco,Rivotril. Nakon konzumacije istih počeo sam osjećati tešku glavobolju,imao sam dvoslike, na poslu se nisam mogao koncentrirati i počeo sam se osjećati slabo. Besane noći non -stop ,budio sam se u pola dva ujutro i kada sam se probudio više nisam mogao zaspati. Nazvao sam doktoricu  i rekao što mi se desava a ona je rekla da lijekovi još nisu počeli djelovati. Kod mene se situacija sve više pogoršavala. Bol u glavi ko da mi netko buši mozak,neizdrživo,pa noćno znojenje ,drhtanje. Nisam više mogao izdržati. Temperaturu nisam više mogao osjećati. Nisam znao je li toplo ili hladno.Onda sam nazvao doktoricu  koja mi je opet ponovila da imam poremećaj autonomnog živčanog sustava i da se smiri. Da bi u prvom mjesecu 2020. prvi puta pokušao suicid. Dr je rekla da neću više moći hodati.Bio sam hospitaliziran u Vrapču mjesec dana,a onda kada sam se oporavio sam prohodao. Nadalje nisam se pomirio sa time da sam preživio pa sam nastavio sa pokušajima suicida kojih je bilo ukupno 7.Moje je pitanje da li je Deanxit bio okidač za moje pokušaje?

31.7.2022

Odgovara

doc. prim. dr. sc. Tihana Jendričko dr. med., specijalist psihijatrije, psihoterapeutkinja

Poštovani,

obično bude više različitih čimbenika koji utječu na naše ponašanje i funkcioniranje, tako da ne bih mogla ovako jednoznačno odgovoriti na Vaše pitanje. Pretpostavljam da ste ga u međuvremenu izbacili iz terapije. Svakako bih preporučla nastavak redovitog psihijatrijskog liječenja koje uključuje farmakoterapiju i psihoterapiju.

Sretno!

Imate pitanje vezano uz vaše zdravlje? Konzultirajte se s našim stručnim timom.

Pitajte liječnika