Sandra Krstev Barać mag.nutricionizma

Imate pitanje vezano za zdravlje?

Konzultirajte se s našim stručnim timom.

Nutricionizam

Prava istina o margarinu

Nutricionizam

Nordijska prehrana kao alternativa mediteranskoj prehrani

Dugi niz godina mediteranska prehrana nalazi se na tronu prehrambenih obrazaca koji pružaju brojne povoljne učinke na naše zdravlje.

Nutricionizam

5 zdravih navika za dugovječnost

Rastući broj istraživanja pokazuje da je prehrana jedan od najbitnijih čimbenika dugovječnosti i vitalnosti. Pri tome prehrana koja pogoduje zdravlju srca, mozga i kostiju čineći ove organske sustave snažnima i otpornima na promjene povezane sa starenjem, pogoduje i dugom i zdravom životu.

Nutricionizam

Kolagen u službi ljepote

Mlada koža je čvrsta, glatka i zdravog sjaja, no starenjem dolazi do promjena u strukturi derme i epiderme što se negativno odražava na izgled kože.

Nutricionizam

Biljna pomoć kod tjeskobe

Anksioznost je učestala boljka modernog društva koja može ozbiljno narušiti kvalitetu života.

Nutricionizam

Najbolje dijete 2018. godine

U vječitoj potrazi za najboljom dijetom, online izdanje časopisa U.S. News&World Report sada već 8 godinu zaredom preuzima na sebe tešku zadaću odabira top dijete.

Nutricionizam

O dijetama općenito

Nutricionizam

Trening prije doručka kao strategija mršavljenja

Istraživanja pokazuju da većina tjelesno aktivnih osoba vježba poslije posla, tek su rijetki oni koji se za trening odlučuju ujutro. Također, uvriježen je stav da se aktivnost, bez obzira na vrijeme provođenja, ne bi smjela odvijati na posve prazan želudac.

Nutricionizam

Maligne bolesti i dodaci prehrani – plodno tlo za obmane

Primjena dodataka prehrani iznimno je raširena među onkološkim bolesnicima. Prema istraživanjima, više od 50 % onkoloških bolesnika poseže…

Nutricionizam

Razbijanje mitova: Placentofagija

Praksa jedenja placente odnosno posteljice je česta u životinjskom svijetu, posebice među sisavcima. Teza je da životinje na taj način neutraliziraju miris…

Nutricionizam

Pobliže o izotoničnim napitcima

Bilo da se bavimo tjelesnom aktivnošću, radimo zahtjevan fizički posao ili samo sjedimo u uredu, samim procesom znojenja gubi se neophodna tekućina, ali i prijeko potrebni elektroliti poput natrija, kalija, magnezija, klorida.