Madeži boje kože

Poštovani,

Unatrag nekoliko mjeseci počeli su mi se po nogama pojavljivati madeži boje kože, neki su u razini kože na neki tek malo ispupčeni. Nekoliko ih je na dodir hrapavost dok ostali nisu. Ne ljušte se i nisu bolni. Na terapiji Topamax-om jer imam epilepsiju. Nedavno mi je dijagnosticirana sidorepična anemija pa pijem i Ferrum. Također mi je otkriveno da na jetri imam hemangiome. Ne znam da li je sve to možda povezano sa promjenama na koži?
Unaprijed Vam hvala na odgovoru. Lp

26.2.2021

Odgovara

mr.sc. Klaudija Šebetić dr.med.spec.dermatovenerolog

Poštovana,
ne bi trebalo biti povezano.Koža kao veliki organ se stalno mijenja i tijekom života ima određene promjene .Svijetli i pravilni madeži ne predstavljaju opasnost za zdravlje.No,ako imate veliki broj madeža preporučila bih Vam dermatoskopski pregled madeža na tijelu.
Srdačan pozdrav!

Imate pitanje vezano uz vaše zdravlje? Konzultirajte se s našim stručnim timom.

Pitajte liječnika