Unazad 4 mjeseca na licu mi se stvara svrbež, crvenilo te sitni prištići koji izgledaju kao reakcija. Molim savjet.

Poštovani,
Unazad 4 mjeseca na licu mi se stvara svrbež, crvenilo te sitni prištići koji izgledaju kao reakcija.
Inače imam 25 godina, PCOS, inzulinsku rezistenciju, 10 godina sam imala jače hormonalne akne koje sam uspješno izlječila.

Od siječnja sam koristila konstantno istu rutinu i nisam pretjerano isušivala kožu (koristila sam Skintegrin Clarion 1-2x tjedno).
U svibnju mi je počeo lagani svrbež na licu no on bi brzo prestao.

Pošto sam studirala u Madridu 6 mjeseci, povratkom u Zagreb u srpnju koža mi je bila puno iritiranija te sam izbacila kiseline i počela koristiti Skintegrinu tria kremu s niacinamidom.
Tada mi počinje jače crvenilo, no pripisala sam to aktivnom sastojku.

Od kraja rujna pa sve do danas imam minimalističku rutinu kako bih ojačala kožnu barijeru, koristim samo Bioderma sebium hydra kremu s cica kremom na određene crvene dijelove, umivam se laganom umivalicom samo navečer, koristim jednokratni papir za brisanje, mijenjam jastučnicu svaka 3 dana, ne koristim puder no pomaka nema te me lice jako svrbi.

Doktor opće prakse mi je dao Maxidex da mazem 5 dana na podrucje koje mi je jako crveno dok ne uspijem dobiti termin kod dermatologa.

Nadam se da sam dovoljno detaljno opisala situaciju i da imate neki savjet.

Lp,

17.11.2022

Odgovara

mr. sc. Klaudija Šebetić dr. med., spec. dermatovenerologije

Poštovana, pokušajte tako da lice kroz tri dana ne mažete ni sa čim. Umivajte se ujutro i navečer samo s vodom , no ako bi svrbež i dalje trajao tada bi svakako bio potreban pregled kod dermatologa

Imate pitanje vezano uz vaše zdravlje? Konzultirajte se s našim stručnim timom.

Pitajte liječnika