Imam visok arterijski tlak, uzimam terapiju, no u vožnji mi se zna dogoditi da ništa ne vidim. Molim Vas savjet.

Postovani/a
molim preporuku naime visokotlakas sam od 2006.g.
Uzimam ;norprexanil,seroxat,xanax sr,lodoz i tulip. U zadnjih 4-5 mj. a jako mi oscilira srcani tlak cak preko 100 pogotovo ujutro. U toku dana mi se magli pred ocima i imam osjecaj da tonem traje to do nekih 10 min.popijem zlicicu secer i kroz nekih 10 min.mi je dobro.Dr.sam ukazala na problem medutim mi je rekla da smanjim unos soli. Najveci problem mi je u tome sto ne mogu voziti jer mi se u toku voznje znalo dogoditi da doslovno nisam vidjela nista.molim Vas savjet sto da radim.
Zahvaljujem

14.10.2022

Odgovara

prim. Sonja Frančula Zaninović dr. med., univ. mag. admin. sanit., spec. interne med., subspec. kardiologije

Poštovana,

Zbog subjektivnih tegoba koje navodite te dugogodišnje arterijske hipertenzije, preporučujem da se javite na pregled u ambulantu za arterijsku hipertenziju u bolnici i svakako treba obaviti čim prije neurološki i oftalmološki pregled. Terapiju treba korigirati kako ne bi bilo oscilacija tlaka te kako bi se uspostavile uredne vrijednosti arterijskog tlaka. Sa svojim obiteljskim liječnikom porazgovarajte o korekciji terapije dok ne dođete na pregled kod specijaliste.

Lijepi pozdrav

Imate pitanje vezano uz vaše zdravlje? Konzultirajte se s našim stručnim timom.

Pitajte liječnika