Imala sam erizipel ispod koljena, primala sam injekcije i mazala kortikosteroidima. Noga je još uvijek ljubičasta i otiče u zglobu. Je li to normalno?

Poštovani!
Imam 47 godina
U 8 mjesecu sam imala erizipel ispod koljena desne noge.
Jako velika površina je bila obuhvaćena.
10 dana sam primala injekcije penicilina a poslije mazala raznim kremama(beloderm…)
Oporavak je jako dugo trajao.
Noga mi je još uvijek ljubičasto crvena i otiče u zglobu.
Možete mi objasniti razlog tako dugog oporavka i što mi je činiti.

Hvala

24.1.2023

Odgovara

mr. sc. Klaudija Šebetić dr. med., spec. dermatovenerologije

Poštovana,
erizipel kao jaka upala potkožnog tkiva uvijek oštećuje limfne putove, pa poljedica može biti oticanje inoge i nakon što upala prođe. Ne znam da li imate inače problema sa cirkulacijom ali bih Vam kao prvi savjetovala na napravite color doppler arterija i vena nogu, pa će se prema tovme vidjeti kakovo je stanje s arterijskom i venskom cirkulacijom i da li smijete nositit kompresivne čarape odgovarajuće jačine.

Imate pitanje vezano uz vaše zdravlje? Konzultirajte se s našim stručnim timom.

Pitajte liječnika