Poremećaj sna i terapija

Poštovanje!Imam problema sa nepravilnim srčanim ritmom,u svrhu lječenja dobio sam dva lijeka a to su Rtymonorm 150mg i Concor 1.25mg terapiju konzumiram 4 mjeseca,nije bilo nikakvih problema dosad s tabletama osim prvih 10 dana kada je bilo malo zatvora i proljeva,međutim odnedavno počeli su mi nekakvi problemi s nesanicom i poteškoće sa spavanjem,pa evo zanima me pročitao sam na internetu da su možda i mogući poremećaji sna kod ovih lijekova,pa me zanima dali je to stvarno tako?

28.10.2022

Odgovara

prim. Sonja Frančula Zaninović dr. med., univ. mag. admin. sanit., spec. interne med., subspec. kardiologije

Poštovani,

Oba lijeka mogu kod pojedinih pacijenata dovesti do poremećaja spavanja. Porazgovarajte sa svojim kardiologom o tegobama koje su se pojavile.

Lijepi pozdrav

 

Imate pitanje vezano uz vaše zdravlje? Konzultirajte se s našim stručnim timom.

Pitajte liječnika