Što točno uzrokuje očne probleme povezane sa stresom?

Poštovani doktore (liječniče),navodno,koliko sam pročitao do sada,muči me anksioznost povezana s očima.Znači,radim lijepo po vani ali odjednom mi oči odu u visinu pa se tako patim po cijeli dan gledajući u visinu,bude mi jako teško i budem strašno napet,čak toliko da se ne mogu ni pomokriti u svom toaletu,jako teško znači.Uzimam psihijatrijske lijekove već par godina o zbilja otkad ih uzimam imam taj problem s očima.Kad me to pukne,ne mogu više normalno ni raditi niti razmišljati,ne izgubim govor no samo eto npr.,jednom sam sad nedavno otišao u trgovinu,što me majka poslala,pa nisam znao izračunati ni cijenu kutije cigareta i još nečega sitnoga. Smeta mi također ako puno gledam u sitne čestice poput piljevine.Radim podosta sa drvima,uvozim ih i gledam ih i odjednom od toga koliko gledam ta drva sa linijama i točkicama oči mi “odlijepe” i ne mogu više gledati,zvao sam svog psihijatra ali nije radio, javila se medicinska sestra i rekla da se vjerojatno preforsiram. Inače prije dok nisam pio tablete za nerve mogao sam dugo raditi i gledati, ali otkad sam ih počeo uzimati imam taj problem.Eto,ako biste mi mogli objasniti taj poremećaj,kako se točno zove,bio bih Vam zahvalan.Kad to nekom kažem,kako mi oči non stop gledaju u vis kažu da sam lud,no ne vjerujem da je to toliki poremećaj,pa ako biste mi mogli reći kako to izliječiti,hvala.

30.6.2021

Odgovara

Doc. dr. sc. Tihana Jendričko dr. med., psihijatrica, psihoterapeutkinja

Poštovani,

nisam upoznata s tim koje lijekove uzimate, no jedna od mogućnosti jest da imate nuspojavu na lijek koji uzimate. Svakako bih preporučila da se što prije javite psihijatru na pregled i ovako detaljno opišite smetnje koje imate. Možda je potrebna korekcija terapije pa će se i smetnje izgubiti.

Srdačan pozdrav!

Imate pitanje vezano uz vaše zdravlje? Konzultirajte se s našim stručnim timom.

Pitajte liječnika