Djevojka je uzela pilulu za dan poslije i sada stalno ima krvarenje. Što da napravimo?

Poštovani… 5.11. smo cura i ja imali odnos ali je kondom skliznuo i ostao u njoj… Mi smo ga izvadili odma nakon minute sta smo skuzili i sve je vise manje ostalo u njemu al se vidilo da je i nesto iscurilo malo van a to su bili plodni dani… Istog trena smo isli u dezurnu apoteku i cura je popila tabletu za dan kasnije…stvari su trebale započeti 20.11. otprilike al su započele 23.11. sta smo se raspitali da je normalno da kasni… I to nije nikakav problem… Problem je u tome sta su joj trajale 7 dana… I od tada stalno curi i dalje .. znaci blago neko svijetlo krvarenje… Dns se pogorsalo pa malo jače kvariri…otprilike ko na početku menstruacije…počeli su joj bolovi u trbuhu danas i vec nas polako zabrinjava cijela situacija. Molim vas pomozite nekim savjetom. Hvala

13.12.2022

Odgovara

Lovorka Vidović Gajger, dr. med. spec. ginekologije i opstetricije, subspec. fetalne medicine i opstetricije

Poštovani ,

jedini ispravan savjet u ovakvoj situaciji je napraviti test na trudnoću . Bez obzira dali je test pozitivan ili negativan, potrebno je obaviti pregled i ultrazvik kod nadležnog ginekologa.On dalje bude procjenjivao situaciju i terpijske postupke.

Imate pitanje vezano uz vaše zdravlje? Konzultirajte se s našim stručnim timom.

Pitajte liječnika