Kasni mi menstruacija, a imala sam nezaštićeni spolni odnos. Uz to imam iscjedak i jak svrbež. Koji je uzrok tome i postoji li mogućnost za trudnoću?

menstruacija mi kasni 8 dana. imala sam zaštičeni spolni odnos, ali sam prestala piti hormonalne tablete. imam bijeli sirasti iscjedak i jak svrbež, ali nemam simptome menstruacije. da li imam brigu oko trudnoče unatoč zaštiti ili postoji mogučnost izostanka zbog prestanka uzimanja pilula? unaprijed hvala.

3.1.2023

Odgovara

Lovorka Vidović Gajger, dr. med. spec. ginekologije i opstetricije, subspec. fetalne medicine i opstetricije

Poštovana,

ukoliko ste koristili zaštitu tijekom cijelog odnosa, trebela bi biti djelotvorna. Ako ste prestali uzimati oralnu hormonsku kontracepciju na propisan način potrebno je nekoliko dana da se djelatni hormoni eliminiraju iz organizma te da se ponovo uspostavi prirodni odnos hipotalamus-hipofiza-jajnici. Ne znam kakvi su bili ciklusi prije uzimanja tableta? Svakako pričekajte još neko vrijeme,a ako ne dođe krvarenje, posjetite ginekologa. U međuvremenu ako ne želite ostati trudna koristite mehaničku zaštitu.

Imate pitanje vezano uz vaše zdravlje? Konzultirajte se s našim stručnim timom.

Pitajte liječnika