Bolne noge

Poštovani,
radi se o mojoj majci. Rođena je 1960. i po zanimanju je zubni tehničar, znači 40-ak godina svakodnevno stoji satima i izgleda da je to počelo uzimati danak. Unazad nekoliko mjeseci užasno ju bole noge, otkako pamtim cijele su ljubičasto – crvene zbog popucalih kapilara. Bol je nesnosna, vrlo često odlazi na injekcije, a u zadnje vrijeme i na fizikalnu no bol ne nestaje niti se smanjuje. Magnet ima tek krajem svibnja, to je predugo za mene, a kamoli za nju. Nekoliko liječnika iz njenog Doma zdravlja koji su ju pregledali ne znaju što bi moglo biti. Danas mi je kolega s fakulteta ispričao da je njegova poznanica imala sličan problem – radila je u laboratoriju i također su ju noge odjednom počele nesnosno boljeti i otkrili su joj tumor na kuku i navodno to ima veze sa ženama u menopauzi. Možete li m reći nešto više o tome i kakva su vaša predviđanja – što bi to moglo biti? Nikada prije nije imala problema s nogama niti je bila na ikakvim operacijama ili bolovala od neke ozbiljnije bolesti. Ispričavam se na smetnji, ali ne mogu više podnijeti iščekivanje, ne spavam i ne funkcioniram normalno u svakodnevnom životu zbog brige… Unaprijed hvala.
Lijep pozdrav,
Ana

16.3.2017

Odgovara

Prof.dr.sc. Josip Vincelj dr.med.

Poštovana,

Bolovi u nogama mogu biti uzrokovani aterosklerotskim promjenama arterija nogu, potom bolestima vena nogu, bolestima kralježnice i degenerativnim promjenama koljena ili kukova, te neuromuskularnim bolestima. Potrebno je učiniti klinički pregled i dijagnostičke pretrage kojima se može ustanoviti uzrok tegoba i preporučiti adekvatnu terapiju. U obzir dolaze ove dijagnostičke pretrage: laboratorijski nalazi, Doppler artreija i vena nogu, te RTG LS kralježnice, kukova i koljena ili magnetna rezonancija (MR). Liječnik će nakon kliničkog pregleda postavitin radnu dijagnozu i indicirati neke od dijagnostičkih pretraga. Temeljem Vašeg opisa nije moguće utvrditi uzrok bolova u nogama i uzrok promjena na koži nogu. 

 

Imate pitanje vezano uz vaše zdravlje? Konzultirajte se s našim stručnim timom.

Pitajte liječnika