Palpitacije

Poštovani,
zbog nedostatka zraka, pritiska u prsima (i leđima) te palpitacija, obratio sam se liječnici opće prakse, koja je predmetno povezala sa alergijama (prijašnih godina alergijski rinitis) te pripisala lijek Avesco 160 (koji nisam počeo koristiti).
Opći pokazatelji (tlak, zasićenost krvi kisikom, ‘slušanje’ i EKG) uredni.
Spirometrija, čitam ‘čudna’ tj. glavni pokazatelj se dodatkom ventolina poboljšao 6%, no ostali (sporedni pokazatelji) imaju veća odstupanja.
Analiza seruma (rist) dala je rezultat od 92,2 sa specific d1=1,11 i t9=0,904.
RTG srca i pluća:
– vidi se hiperinflacija plućnog parenhima, bez znakova svježih infiltracijskih i zastojnih promjena,
– hilusi su vlaskularni uz grublji hilobazalni rasplet,
– kupole dijafragme su oštro konturirane, slobodni lat.f.c. sinusa,
– srčanožilna sjena je u morfološkim granicama.
Od posjeta liječnici prošla su dva tjedna, općenito se osjećam bolje, pritisak je neznatan, nedostatak zraka povremen i manji, no palpitacije su tu.
Molio bih Vaše cijenjeno mišljenje u vezi svega prethodno navedenog, osobito u pogledu vezanja palpitacija uz pluća i alergije te da li bih trebao učiniti dodatne pretrage (koje).
Napomene:
– 35 godina, bez drugih oboljenja, i bez povijesti bolesti srca i pluća u obitelji
– u prosincu 2020. prebolio covid 19
– u proljetno vrijeme (godinama) skloniji tegobama, uz rinitis, sklon glavobolji/osjećaju vrtloglavice.
Unaprijed najljepše zahvaljujem.

13.4.2021

Odgovara

prim. Sonja Frančula Zaninović dr. med., univ. mag. admin. sanit., spec. internist, subspec. kardiologije

Poštovani,

Budući ste preboljeli COVID-19 i imate palpitacije , savjetujem da učinite 24h holter srca , te da se javite kardiologu s nalazom.

Holter će pokazati da li imate poremećaje srčanog ritma koji uzrokuju osjećaj palpitacija. Kardiolog će nakon pregleda ustanoviti da li je potrebna daljnja obrada, a osobito ako se dokažu poremećaji srčanog ritma, tada će ići u traženje uzroka.
Neki lijekovi za liječenje alergija mogu izazvati palpitacije, ali kako ne uzimate nikakve lijekove one se s tim ne mogu povezati.

S obzirom na na radiološki nalaz hiperinflacije pluća, savjetujem da se javite pulmologu koji će točno definirati da li se radi o bronhalnoj astmi/KOPB-u.

Lijepi pozdrav

 

Imate pitanje vezano uz vaše zdravlje? Konzultirajte se s našim stručnim timom.

Pitajte liječnika