Trudna sam i uzimam anitdepresive. Je li umor povezan s terapijom?

Pozdrav,38 nedjelja trudnoće sam,prije trudnoće sam pila citalea tablete koje su mi na pocetku trudnoce isključene ,izdržala sam do 7 mjeseca ali onda su mi uključili citram,poslje toga sam pocela osjecati pretjeran umor naročito oko podne i traje neki sat vremena do dva ,poslje toga popusti nista ne pomaze osim da idem leci i ne radim nista..zanima me da li je uzrok tome trudnoca pa mogu očekivati da ce prestati poslje poroda ili mogu biti uzrok tablete

3.10.2022

Odgovara

doc. prim. dr. sc. Tihana Jendričko dr. med., specijalist psihijatrije, psihoterapeutkinja

Poštovana, ne znam u koje vrijeme uzimate lijek, možda je neposredna reakcija, ako je ubrzo nakon uzimanja i ako uzimate jednu tabletu na dan. Teško je sa sigurnošću sada razlučiti.

Srdačan pozdrav!

Imate pitanje vezano uz vaše zdravlje? Konzultirajte se s našim stručnim timom.

Pitajte liječnika