Cijepila sam se i sada mi kasni menstruacija, ima li cjepivo kakve veze s tim?

Imam 24g, 162 cm, 68 kg, ovaj mjesec mi kasni menstruacija 3 dana, nemam uobičajeni osjećaj kao da ću dobiti kao npr.tvrde grudi, bol u trbuhu i sl).
Odnos sam imala sam 20.9.,(to mi je prvi odnos) a dobila sam i menstruaciju 24.9. I 25.10 tako da se o trudnoći ne radi. Primila sam pfizerovo cjepivo 17.11-prvu dozu.
Dali je moguće da zbog prvog odnosa ili cjepiva imam poremećaj ciklusa?

30.11.2021

Odgovara

prim.dr.sc. Vesna Stepanić dr. med., spec. ginekologije i opstetricije, subspec. ginekološke onkologije

Ako imate redovite menstruacijske cikluse, odstupanja od oko 3 dana ne smatraju se poremećajem MCa-. O cjepivima protiv Covid-19 ima i dalje dosta nepoznanica, pa ako bi imali neki ginekološki problem, koji se ni sa čime ne bi mogao dovesti u vezu, razmotrit će se i eventualni utjecaj cjepiva protiv Covid-19. Nadam se da sam Vam pomogla s odgovorom. Čuvajte se i svako dobro.

Imate pitanje vezano uz vaše zdravlje? Konzultirajte se s našim stručnim timom.

Pitajte liječnika