Osjetim peckanje pri mokrenju, što bi mi moglo biti?

Poštovani! Ginekolog mi je propisao Doksicilin 12 dana i Geonistin vaginalete 6 dana protiv bakterije ureaplasme parvum. Nekoliko dana nakon završene terapije imala sam zaštićeni odnos s dečkom. Pri prvom mokrenju nakon odnosa malo me peklo. Zanima me od čega to može biti? I što da radim? Na kontrolu kod svog ginekologa idem u 11.mj, ali me strah da će me stalno ovako peći prvi prvom mokrenju nakon odnosa? Lagano me tu i tamo svrbi oko ulaza u rodnicu i izmedu stidnih usana vidim nekakve bijele/bijelo žute naslage kojih nije bilo prije uzimanja antibiotika. Ne znam da li su to gljivice?Ginekolog mi je samo rekao da koristim vaginalne probiotike. Ne znam što da radim, i sve me to skupa malo brine. Koliko treba nakon antibiotika da tijelo dode na svoje? Kontrolni bris na ureaplasmu neću raditi do kraja 11.mj kada me ginekolog naručio na kontrolu.
Hvala unaprijed.

14.9.2021

Odgovara

prim.dr.sc. Vesna Stepanić dr. med., spec. ginekologije i opstetricije, subspec. ginekološke onkologije

Zahvaljujem Vam na pitanju. S obzirom na problem koji navodite, najprije biste se trebali javiti liječniku opće/obiteljske medicine. Što se tiče vaginalnog iscjetka, isti može biti i ostatak vaginalete, a može biti i nova genitalna upala, o čemu se bez pregleda ne može zaključivati. Nadam se da sam Vam pomogla s odgovorom. Čuvajte se i svako dobro.

Imate pitanje vezano uz vaše zdravlje? Konzultirajte se s našim stručnim timom.

Pitajte liječnika