Erektilna disfunkcija zbog terapije?

Poštovani,

Zbog metaboličkog sindroma i Hashimoto – a štitnjače na terapiji sam sljedećim lijekovima: Eutyrox 100 mcg, Concor 1,25 mg, Vainas 5mg/160mg, Tulip 20 mg.
Krvni tlak, hormoni štitnjače i masnoće u krvi te nalazi EKG i ultrazvuka srca su u normali i općenito se osjećam dobro.
Međutim, u posljednje vrijeme (unazad par mjeseci) sam primijetio erektilnu disfunkciju.
Moje pitanje je da li mogu koristiti neki od lijekova za liječenje erektilne disfunkcije, s obzirom na trajnu gore navedenu terapiju koju svakodnevno uzimam i na gore navedene dijagnoze ?
Hvala na odgovoru.

 

17.11.2022

Odgovara

prim. Sonja Frančula Zaninović dr. med., univ. mag. admin. sanit., spec. interne med., subspec. kardiologije

Poštovani,

Treba utvrditi uzrok erektilne disfunkcije, te ga ukloniti. Kod nekih muškaraca Concor može biti jedan od uzroka, pa o tome porazgovarajte sa svojim liječnikom. Ukoliko nije nađena kardiovaskularna bolest te nemate značajnih poremećaja srčanog ritma, na osnovu navedenog nema apsolutnih kontraindikacija za navedenu terapiju.

Lijepi pozdrav

Imate pitanje vezano uz vaše zdravlje? Konzultirajte se s našim stručnim timom.

Pitajte liječnika