Imam želučane tegobe i problem s disanjem. Je li to povezano sa srcem ili sa želucem?

Poštovani
Unazad 2 mjeseca imam problema sa bolovima u želucu,pijem već neko vrijeme emaneru 2x dnevno.
Imam čestu ili zatvor ili jako mekanu stolicu.
Uz to sam vrlo napuhana i ponekad imam osjećaj da ne mogu udahnuti normalno,čak me u snu muči disanje.
Srce mi se povremeno kao zatrese.
Može li to sve biti povezano sa želucem ili bi se ipak sumnja stavila na srce!
… Pijem još athyrazol pola tablete za hipertireozu, cipralex pola tablete za anksioznost
LP

24.10.2022

Odgovara

prim. Sonja Frančula Zaninović dr. med., univ. mag. admin. sanit., spec. interne med., subspec. kardiologije

Poštovana,

Nadutost trbuha može uzrokovati osjećaj otežanog disanja. Budući pijete Athyrazol, treba pratiti vrijednost TSH i hormona štitnjače kako bi bili u granicama normale. Varijacije hormona mogu dovesti i do tegoba s probavom i srčanih aritmija. Budući imate više subjektivnih tegoba, trebate porazgovarati sa svojim obiteljskim liječnikom koji će Vas znati usmjeriti u liječenju. S kardiološke strane učinite EKG.

Lijepi pozdrav

Imate pitanje vezano uz vaše zdravlje? Konzultirajte se s našim stručnim timom.

Pitajte liječnika