Panika u vožnji, zašto mi se to događa?

Pozdrav,imam 19 godina te mi je dijagnosticirana skolioza te vratna i grudna kifoza. Trebala sam ići na fizikalne terapije ali sam to zanemarila misleći da mi neće bit ništa no unazad mjesec dana sam doživjela u vožnji stres i od tad me boli vrat,imam vrtoglavice te ubrzan rad srca. Išla sam doktorici opće prakse i dala mi je da pijem Helex,popila sam samo 2 tablete. Nakon par dana u vožnji mi je bilo dobro,no opet mi se pogoršalo,kad krenem vozit zaboli me vrat i dolazi kao do neke nervoze/panike i uzlupa mi se srce,ali se smiri i kasnije opet bude dobro. Zanima me da li zbog toga dolazi do smetnji u vožnji? lp

5.7.2021

Odgovara

prim. Sonja Frančula Zaninović dr. med., univ. mag. admin. sanit., spec. internist, subspec. kardiologije

Poštovana,

Simptomi koje doživljavate u vožnji su vjerojatno posljedica stresnog događaja kojeg ste doživjeli tijekom vožnje. Bilo bi dobro da porazgovarate o tome sa psihologom ukoliko i dalje budete imali takve smetnje jer uz strčnu pomoć brzo ćete savladati strah, odnosno paniku koju ponekad osjetite dok vozite. Vjerojatno ste sada prenapeti dok vozite i zato osjećate navedene simptome. Helex svakako treba izbjegavati ako vozite.

Lijepi pozdrav

Imate pitanje vezano uz vaše zdravlje? Konzultirajte se s našim stručnim timom.

Pitajte liječnika