Opstipacija i bisoprolol, što da činim?

Javio sam se kardiologu radi osjećaja preskakanja ritma srca i ubrzanog rada srca nakon svega učinjenog prepisao mi je tablete Byol Cor 1,25,pročitao sam negdje na internetu da je od tih tableta moguće dobiti zatvor stolice,zanima me dali je istina da je to moguće jer ja u zadnjih 3 tjedna od kada pijem taj lijek imam jako slabu stolicu a zadnja 2 dana namjerno ga nisam uzeo i imao sam redovnu stolicu svaki dan za razliku kada sam uzimao tablete imao sam stolicu svega 2 ili najviše 3 puta tjedno?

29.12.2021

Odgovara

prim. Sonja Frančula Zaninović dr. med., univ. mag. admin. sanit., spec. interne med., subspec. kardiologije

 

Byol može dovesti do poremećaja funkcije crijeva, kod nekih se javlja zatvor, a može se i javiti suprotni poremećaj u vidu proljeva. Ukoliko morate uzimati Byol (o tome trebate porazgovarati sa svojim kardiologom) i imate zatvor, savjetujem da uzimate hranu bogatu vlaknima, dosta povrća, voća i dovoljno tekućine kako biste prehranom uspjeli regulirati stolicu. Ukoliko unatoč tome i dalje imate zatvor, porazgovarajte s liječnikm o promjeni terapije.

Lijepi pozdrav

Imate pitanje vezano uz vaše zdravlje? Konzultirajte se s našim stručnim timom.

Pitajte liječnika