Dojenački grčevi i D3+K1 kapi

Prije 4 dana počeli smo davati babytol d3k1 kapi. Naša beba već 3 dana ima užasno jake grčeve te nakon podoja ili dohrane jako povraća.
Zanima me da li je moguće da joj te kapi ne pasu. Pošto prije nego smo ih uveli nije bilo nikakvih problema.

 

27.6.2022

Odgovara

Maja Lemac, dr. med. spec. pedijatrije, subspec. dječje nefrologije

Poštovana,

Roditelji često postavljaju upit vezano za pojavu grčeva nakon uvođenja D3+K1 kapi kod dojenčadi. Prema dostupnoj literaturi nema uzročno-posljedične veze između ovih dviju situacija. Vjerojatnije je da se radi o koincidenciji, tj. dob u kojoj se uvode ove kapi je dob kada se kod djeteta najčešće javljaju grčevi. Ako se situacija ne smiri ili ste i dalje zabrinuti, obratite se pedijatru koji će dijete pregledati i dati Vam detaljan savjet.

Lijepi pozdrav.

Imate pitanje vezano uz vaše zdravlje? Konzultirajte se s našim stručnim timom.

Pitajte liječnika