Enterococcus faecalis

Postovani,

Vec skoro 40 dana imam bakteriju enterococcus faecalis u urinu i uriniram krv. Terapija Zinnatom, a zatim Ninurom nije djelovala. I dalje imam bolove u mjehuru i krv u urinu. Krvarenje nije prisutno za vrijeme uzimanja antibiotika, no cim prestaje terapija vrati se.

Ultrazvuk mjehura i bubrega je u redu.

Ovo je tekst koji sam nasla na internetu o lijecenju:

“Enterokoke koji su povezani s teškim infekcijama je teško iskorijeniti, osim ukoliko se ne primijeni kombinacija lijekova koji djeluju na staničnu stijenku bakterije, poput penicilina, ampicilina ili vankomicina, i aminoglikozida, poput gentamicina ili streptomicina.

Enterokoki otporni na vankomicin (engl. vancomycin–resistant enterococci = VRE) mogu također biti otporni i na aminoglikozide, β– laktame koji djeluje na staničnu stijenku bakterije (poput penicilina G i ampicilina) i druge glikopeptide (poput teikoplanina). Kad ih se otkrije, moraju se primijeniti strogi postupci izolacije. Preporučeno liječenje obuhvaća streptogramine (kinupristin plus dalfopristin) i oksazolidinone (linezolid).”

Molim Vas savjet s cime da me lijeci moja doktorica. Krvarenje ne prestaje, a u bolovi u mjehuru se povecavaju s krvarenjem.

Srdacan pozdrav,
Zabrinuta40

1.3.2021

Odgovara

prim.dr.sc. Ante Reljić dr. med., spec. urologije, subspec. urolitijaze i urološke onkologije

Ukoliko se radi o krvarenju vidljivim “prostim okom”, iako je nalaz UZV mjehura uredan, svakako savjetujem da urolog učini cistoskopiju.
Oskudna krvarenja su kod upale mjehura (cistitisa) moguća, ali i prolaze unutar 2-3 dana od početka uzimanja antibiotske terapije, a tegobe (ukoliko ih imate se povlače).
U ovakvim situacijama, perzistentnog povremenog krvarenja unatoč antibiotskoj terapiji, potrebno je cistoskopijom isključiti (ili potvrditi) nekakvu izraslinu u mjehuru koja bi mogla biti uzrokom krvarenja.
Ukratko, savjetujem pregled urologa i cistoskopiju.

Pozdrav!

Imate pitanje vezano uz vaše zdravlje? Konzultirajte se s našim stručnim timom.

Pitajte liječnika