Dijabetičar na inzulinu, od nedavno slabo čuje

Poštovani,
Radi se o osobi od 88 godina. Dijabetičar na inzulinu, već 22 god. kao posljedica moždanog udara. Od terapije koristi između ostalog i lijekove za srce, protiv povišenog tlaka i protiv zgušnjavanja krvi. Preko dana pije isto lijekove protiv šećera. U zadnje vrijeme desi se da na momente čuje, a na momente ne čuje, a do sada nije imao problema sa sluhom. Zanima me to sa sluhom o čemu se radi ? Hvala, pozdrav !

9.6.2021

Odgovara

---

Poštovani!

Obzirom na dob, pacijent može imati zaista probleme sa sluhom zbog čega dolazi do slabljenja sluha kao posljedice promjena na slušnom organu. Nije isključeno da tegobe sa sluhom uvjetovane poremećajem moždanog krvotoka čija manifestacija je i prethodni moždani udar. Nije isključen i utjecaj lijekova jer neki lijekovi također mogu imati utjecaj na sluh. Potrebno je pratiti pacijenta da se ne jave drugi znakovi poremećaja moždanog krvotoka kao što su trnci u području lica i glave, jake glavobolje, smetnje govora, poremećaj svijesti, uznapredovala demencija i dezorijentiranost, što bi moglo zahtijevati brzu liječničku intervenciju. Dobro bi bilo da pacijent napravi pregled kod otorinolaringologa kojim se može utvrditi eventualni deficit sluha i preporučiti eventualno potrebne daljnje mjere. Obratite se obiteljskom liječniku koji će procijeniti potrebu konzulacije s neurologom odnosno pregled kod otorinolaringologa.

Svako dobro!

Imate pitanje vezano uz vaše zdravlje? Konzultirajte se s našim stručnim timom.

Pitajte liječnika